תיאור דמות על אהוד מתוך הסיפור "גם אהוד ברצים"

תיאור דמות על אהוד

שם הספר: "גם אהוד ברצים" מתוך הספר "לאהוב את נינה"
שם הסופר\ת: דורית אורגד

אהוד הוא ילד עיוור, הוא תלמיד כיתה ו', הוא הגיע לבית ספר רכסים בכיתה ד', אהוד הוא ילד מקובל בחברה והילדים אוהבים לעזור לו,אהוד הפך מילד שתלוי באחרים וצריך עזרה מהם לעצמאי.
מכיוון שעוזי המורה לספורט נתן לו להשתתף בריצה, ואהוד לא יכול לרוץ מכיוון שהוא עיוור ובכל זאת השתתף בריצה, באמצע הריצה אהוד נפל, וכל התלמידים באו לעזור לו לקום, רק עוזי – לא בא.
אחרי השיעור עוזי קרא לאהוד לשיחה, בשיחה דיבר עוזי עם אהוד על שהוא עיוור, אבל לעוזי יש רגל קטועה והוא ממשיך לעשות ספורט והוא אפילו המורה לספורט, אז זה אומר שגם אהוד יכול לעשות ספורט למרות שהוא עיוור.
בגלל השיחה של עוזי עם אהוד, אהוד החליט להשתמש בדברים שיעזרו לו להיות עצמאי בשביל לעשות את השינוי שעוזי עזר לאהוד לעשות כמו למשל:
כלב נחייה שעוזר לו להגיע לכל מקום שהוא רוצה, כתב ברייל, בניית מטוס, הוא מסרב לקבל עזרה מחברים ועוד.

אביה

Advertisements

נשמח אם תשאירו תגובה...

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s