חולצה ירוקה בהירה

מונולוג של גיל

שלום, שמי גיל, גיבור הספר "חולצה ירוקה בהירה".
הכל התחיל במסיבת הכיתה שבה כל בני הכיתה וגם אני ישבנו בצד והשתעממנו בגלל שלא הכנו תכנית למסיבה. פתאום הסתכלתי על יואב ונזכרתי בחולצה שלבש והתחלתי לצחוק, כולם לא הבינו למה אני צוחק ואז אמרתי להם שהחולצה שיואב לובש היא של אחותו כי אין להם כסף לבגדים חדשים בשבילו, כולם התחילו לצחוק על יואב. יואב שעד לאותו רגע היה חברי הטוב נעלב והלך מהמסיבה ואמר שהוא עוד יחזיר לי.
מאותה מסיבת כיתה יואב לא בא לאף אחת ממסיבות הכיתה הנוספות. יום לאחר המסיבה יואב תפס אותי והרביץ אבל אני כמובן החזרתי לו.
כעבור כמה זמן התברר שגם משפחתי במצב כלכלי לא טוב וכמו ליואב גם לי לא היה כסף לעשות הרבה דברים כמו: ללכת לבריכה, לקנות גלידה וגם אותי הכריחו ללבוש בגדים של האחיות שלי כמו שקרה ליואב.
הרגשתי מאוד רע שככה התנהגתי ליואב והחלטתי ללכת להתנצל בפני יואב. בהתחלה היה לי מאוד קשה לעשות את זה אבל אגרתי אומץ והלכתי אליו. מאוד הופתעתי לשמוע שיואב הסכים לסלוח לי. חוץ מההתנצלות עם יואב התברר שגם המצב הכלכלי במשפחתי השתפר.
מאותו יום של ההתנצלות אנחנו שוב החברים הכי טובים עד היום.

דור

נשמח אם תשאירו תגובה...

