חולצה ירוקה בהירה

חולצה ירוקה בהירה \דורית אורגד

שלום אני גיל גיבור הספר חולצה ירוקה בהירה. הכול התחיל במסיבת הכיתה כשראיתי את יואב עם החולצה הירוקה של אחותו ולמרות שהוא חבר שלי צחקתי עליו לפני כל הכיתה. מאז הוא לא היה חבר שלי עד שגיליתי שגם לנו יש בעיות כלכליות וגם אותי הכריחו ללבוש חולצות של אחיותיי. החלטתי ללכת אליו הביתה ולהתנצל, זה לא היה קל ולא היה ברור לי איך יואב יגיב. יואב קיבל את התנצלותי, הזמין אותי לרכב על אופניים ומאז חזרנו להיות חברים. הבעיות הכלכליות הסתיימו, אמא ואבא חזרו לתפקד וזה מאוד שימח אותי.

ניב

נשמח אם תשאירו תגובה...

