מונולוג של גיל- חולצה ירוקה בהירה

שמי גיל ואני רוצה לספר לכם על מקרה שקרה לי עם חברי הטוב יואב.
היינו במסיבת כיתה וישבתי לי בצד עם כמה ילדים והיינו משועממים.
פתאום נכנס יואב ואני לא יודע מה עבר לי בראש הצבעתי עליו וצעקתי "תראו איזו יופי של חולצה יש ליואב " היא הייתה של אחותו. כול הילדים התקרבו ליואב להביט בחולצה וצחקו. יואב לא אמר להם כלום וכשהתקרבתי אליו הוא לחש לי " אתה עוד תראה מה יהיה לך ". ואכן למחרת בצהריים יואב תפס אותי וסתר לי על הפנים בכל הכוח ומאז הפסקנו להיות חברים.
אני יודע שהתנהגתי בצורה מאוד לא חברית ופגעתי מאוד ביואב, ידעתי שליואב ולמשפחתו יש קשיים כלכליים וזו הסיבה שהוריו רצו שילבש את הבגדים של אחותו. יואב סמך עלי ושיתף אותי בבעיותיו ואני ניצלתי את זה לרעה והשתמשתי בזה כבדיחה כדי להצחיק את החברים.
כאשר התברר לי כי גם להורי יש בעיות ואבא שקע בחובות, מיד נזכרתי ביואב ואיך שהתנהגתי כלפיו הייתי מאוד מוטרד והחלטתי שאני חייב לבקש מיואב שיסלח לי.
הלכתי לביתו של יואב וביקשתי לדבר איתו, כאשר יואב ראה אותי הוא מיד הראה לי את האופניים החדשים שלו והציע לי לעשות איתו סיבוב, כשרכבנו על האופניים התחלתי לבקש סליחה ומיד יואב קטע את דבריי ואמר " זה בסדר, לאיזה כיוון?".
מאותו יום חזרנו אני ויואב להיות חברים טובים ולמדתי לקח גדול בחיים שאף פעם לא אצחק על חבריי הטובים.

גיל
רותם

נשמח אם תשאירו תגובה...