חולצה ירוקה בהירה

מונולוג על גיל

שלום שמי הוא גיל, גיבור הסיפור "חולצה ירוקה בהירה".
הייתי רוצה לספר לכם על הריב שלי ושל חברי הטוב יואב.
יום אחד באתי אל יואב, הוא היה בעונש אבל בכל זאת הכניס אותי לביתו.
כשנכנסנו לחדרו, על מיטתו היו מונחים בגדים שונים, שאלתי אותו מה הבגדים האלה הוא אמר לי שהם של אחותו ושאמא שלו מכריחה אותו ללבוש אותם כי אין להם כסף לבגדים חדשים.
הרמתי מן הרצפה חולצה ירוקה בהירה, ומכאן הכל התחיל…
בשנה שעברה, בעצם עד לא לפני הרבה זמן הייתה לנו מסיבת כיתה ( דרך אגב, היה ממש משעממם), יואב היה עם החולצה הירוקה הבהירה, לרגע לא זיהיתי את החולצה, נזכרתי והתחלתי לצחוק בקול רם, כל הבנים שאלו אותי למה אני צוחק, צרחתי "תראו איזו יופי של חולצה יש ליואב, לפני שיואב קיבל אותה, היא הייתה של אחותו." כל הילדים צחקו, ויואב בא אליי ואמר לי שהוא עוד יחזיר לי.
יום לאחר המסיבה יואב הרביץ לי, והחזרתי לו, מאז הפסקנו להיות חברים ויורי נהיה החבר הכי טוב שלי.
לפני כמה זמן ההורים שלי נכנסו לחובות, ודיברו על למכור את הבית.
כשהעניינים קצת הסתדרו הבנתי שעשיתי טעות ושאני חייב להתנצל בפניו.
הלכתי ליואב, אביו פתח לי ואמר ליואב שבא אליו מישהו, יואב יצא מחדרו והיה מופתע.
יואב אמר לי " יש לי אופניים חדשים. רוצה שנעשה סיבוב?" הסכמתי ועליתי על הרמה של האופניים כאשר יואב מרכיב אותי.
אמרתי לו שבאתי לדבר איתו על המסיבה ולבקש ממנו סליחה,
יואב השיב "זה בסדר".

שיר

נשמח אם תשאירו תגובה...

