מכתב לדורית אורגד

6/12/11

דורית אורגד שלום,

שמי דור, אני לומד בכיתה ו' ואני גר בקיבוץ גזית.
אנו עובדים בכיתה על ספרים וסיפורים שכתבת.
קראתי כמה ספרים שלך וראיתי שאת אוהבת לכתוב ספרים בעקבות העלייה לארץ ועל ההיסטוריה של העם היהודי. רציתי לדעת למה את כותבת ספרים בנושאים אלו?
ראיתי גם שכתבת הרבה ספרים על חיות ואני מניח שאת מאוד אוהבת חיות, מעניין אותי לדעת אם זה שאת כותבת הרבה ספרים על חיות נובע מהאהבה שלך לחיות או אולי מסיבות אחרות?
אני מאוד אוהב לקרוא את ספרייך ואני חושב שיש בהם עלילה טובה וגם שפה גבוהה. אני יודע גם שאת כבר בת 75 ועדיין כותבת ספרים ורציתי לשאול האם גילך משפיע על כתיבתך?
עד עכשיו קראתי חמישה ספרים ומביניהם הכי אהבתי את הספר "תיק סגור" כי העלילה נכתבה בשפה גבוהה ואני אוהב ספרים עם שפה גבוהה. לדעתי המסר של הספר הוא חשוב שלא משנה איך בן אדם נראה אפשר להיות גם חברים שלו.
לדעתי את סופרת ממש טובה ויש לך המון דמיון.
מקווה שייצא לך להוציא עוד הרבה ספרים לילדים ולמבוגרים.
ממני דור

נשמח אם תשאירו תגובה...

