מכתב לדורית אורגד

לדורית אורגד שלום!
קוראים לי יובל, אני תלמיד בכיתה ו' ואני לומד את הספרים שלך והסיפורים שלך בבית ספר. קראתי כבר שלושה ספרים שלך ("מסמר הערב", "משלושה יוצא אחד", "יובל והחלומות" וכעת אני קורא את "במבחן ימים סוערים"…)
שמעתי שכתבת ספרים הקשורים לשואה (אומנם לא קראתי אותם אך שמעתי עליהם דברים טובים)
ויש לי שאלה בשבילך:
מאין לך ההשראה לכתוב דווקא על השואה?, האם את או משפחתך קשורים ישירות לשואה?
אני גם רוצה לספר לך שאני ילד שלא כל כך אוהב לקרוא ספרים אך הספרים שלך היו מקוריים ואני מזדהה עם חלקם.
אני יודע שאת מרבה לכתוב סיפורים היסטוריים, יש לי עוד שאלה אחת בשבילך:
מה את כותבת יותר, ספרים שבאמת קרו או ספרים שהינך ממציאה?……………..
אני יודע שאת כבר מבוגרת וכתבת למעלה משבעים ספרים. ועכשיו שאלה אחת אחרונה:
מהו הספר הראשון שכתבת?………………………………
לסיכום:
אני רוצה להגיד שיש לך ספרים טובים ומקוריים ואני מקווה שתמשיכי לכתוב עוד ספרים…

תודה מראש, יובל

נשמח אם תשאירו תגובה...

