מונולוג של ביני מתוך הספר "אבטיחים שלא בעונה"

14/12/11

שלום שמי ביני, אני נסיכה, טובת לב ואני מאוד אוהבת לעזור לאנשים. יש לי אחות בשם טיני והיא בדיוק הפוכה ממני, היא רעה והיא אוהבת להציק לכולם. אבי המלך טירן מאוד דומה בתכונותיו לטיני אבל לעומת זאת אמי בוניטה מאוד דומה לי ואני מאוד אוהבת אותה.
בארמון שבו אני גרה יש חצר מטופחת מאוד ובה גנן בשם רמזי. רמזי בעייני הוא בן אדם נחמד כי הוא מקשיב ועוזר לכולם ולפעמים כשיש לי בעיה אני הולכת לבקש ממנו עזרה.
לי ולאמי מאוד קשה לחיות עם טיני וטירן כי הם שולטים בכל אנשי הארמון ומצווים עלינו לעשות דברים. לפעמים אני מרגישה שאני לא רוצה להיות בתוך המשפחה הזאת וכל זה בגללם.
יום אחד אבי ואחותי אכלו מן הפטריות שצמחו לרמזי הגנן בגינה והם התעוורו. לאחר המקרה הזה הרגשתי שאני יכולה לשנות את היחסים שלי עם אבי ואחותי בכך שאביא להם את התרופה לעיוורון. ידעתי שמי שמבין בדברים האלו הוא הגנן רמזי. שאלתי את הגנן מהי התרופה והוא אמר לי שהתרופה היא הפרח של שיח האחלמן. רצתי להביא להם את הפרח, הבאתי להם וזה באמת עבד וגם היחסים בינינו השתפרו כי הם יותר העריכו אותי.
אני מאוד שמחה שעכשיו אנחנו משפחה שלכולם כיף לחיות בה אחד עם השני ושכולם מסתדרים ביחד.
ביני
מגיש: דור

נשמח אם תשאירו תגובה...

