מכתב לדורית אורגד

לדורית שלום!
שמי נועם אליהו ואני קראתי כמה מהספרים שלך: "לאהוב את נינה", "אורחת לשנה אחת", "אבטיחים שלא בעונה", "יום החרגול וימים אחרים" ועכשיו אני קוראת את הספר "פגע וברח".
בכיתה קראנו פרקים אחדים מספרים שלך כגון: "רופא בדרך", "חולצה ירוקה בהירה", "בזוקה ובמבליק" "ושבועת האדרה".
אני רואה שאת אוהבת לכתוב סיפורים בעקבות העלייה מאתיופיה, האם גם את עולה חדשה? האם את מכירה את הקשיים שלהם? וגם ראיתי שאת גם כותבת סיפורים על חיות וכנראה את אוהבת אותן.
אני יודעת שיש לך הרבה ספרים ואני לא מבינה איך אפשר לכתוב כל כך הרבה, מה מקורות ההשראה שלך? ומאיפה את מביאה את הרעיונות לספרים?
אני יודעת שאת כותבת כ-35 שנה האם את תכתבי עוד ספרים? אם כן על מה את חושבת שהם יסופרו? על העלייה? על חיות? או על דברים אחרים?
אני חושבת שיש לך ספרים מאוד יפים ואני מאוד מתעניינת בהם מתי שאני קוראת אותם אני שוקעת וחושבת שאני אחת מהדמויות ואני מאוד רוצה להמשיך ולקרוא עוד ספרים שלך.
מאחלת לך עוד הרבה שנים פוריות ובריאות

נועם

נשמח אם תשאירו תגובה...

